tisdag 28 juni 2011

Underbara semester!

Sitter här med min kaffekopp o bara njuter! Inga måsten, inget jobb på 3 veckor..ingen stress!!! Ljuvliga underbara semester! Åså plussar vi på med sommarens första högsommarvärme! Kan knappast bli mycket bättre!! ;) Å på lördag åker vi på våran första riktiga semsterresa tillsammans (ja förutom Turkiet 2005 då) Längtar verkligen tills vi kommer till stugan på lördag o bara kan götta oss tillsammans i 1 hel vecka utan några måsten.... bara ta dagen som den kommer! ME LIKE!!!


Det kommer bli helt fantastiskt!!!

Men innan vi kan åka måste jag: Packa, tvätta, skriva ner adresser, köpa kylbag + kylklampar, handla lite annat tjafs, skaffa lite sommarkläder som passar, köpa en brassestol till... å säkert 100 saker till men dom tar jag när jag kommer på dom... nu ska jag jallafall dricka lite mer kaffe o sen bege mig ut i trädgårn...

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar