fredag 29 april 2011

Underbara fredag!

Sitter o väntar på att bubbi ska komma hem så vi kan åka å handla lite. Hade tänkt att vi skulle grilla lite ikväll men vetefasen om d blir så nu när d blåser som skruttans ute... hmm..

Känner att jag har hur mycket som helst att göra idag.. men vart tog min ork vägen?? Kom från jobbet för en timme sen o skulle bara sitta ner en liten stund innan jag skulle dra igång o storstäda...o av nån underlig anledning sitter jag fortfarande kvar på samma plats?! O nu hinner jag ju inte dra igång nåt eftersom karln kommer om sisådär 10 minuter... 
Ska hinna färga håret, raka benen, duscha, städa, lägga fram morgondagens lagkläder, laga mat, kratta iordning grushelvetet på framsidan så vi kan padda te't igen innan söndan då vi tänkte börja lägga plattorna... men...mitt dygn har ju som bekant inte 48 timmar så hälften lär la bli gjort kanske...?

Nä.. får ta en funderare på detta o prioritera lite tror jag...

Bye bye! Ha en 3-vlig fredagkväll mina vänner!
/L

1 kommentar:

  1. Jag tycker absolut inte att det är något fel med råghuset, det känns som att det passar oss väldigt bra just nu men jag märker att vissa i familjen och vänner nog tycker att det är lite konstigt... Men vi har planerat att göra det till våran dag med lite spa på dagen, middag på kvällen där vänner och familj kan följa med om dom vill och sedan en hotell natt. HUr mys som helst!!! =)
    När har ni tänkt att gifta er då?? =)

    SvaraRadera