onsdag 20 april 2011

Vårkänslor!

Det har verkligen varit ett par härliga dagar med sol o värme..
Man blir ju bara helt glad o pigg. O det ska gudarna veta att jag inte varit på flera månader.. pigg alltså!
Glad e jag la mest jämt... ;)
Jag känner helt plötsligt att det finns så himla mycket jag vill göra o helt plötsligt har jag ork till det oxå.
Till helgen kommer vi nog till o me bli någorlunda klara med uteplatsen på framsidan!

Det ska bli så himla skönt att vara lite långledig över påsk!... på fredag ska vi till T o fixa d som e fel på nya bilen... å tvätta henne ordentligt! ... just nu ser hon grå/blå ut... men jag drog mitt finger på huven härromdagn o upptäckte att hon faktiskt är metallicblå!!!! o.O Hoppsan!

Senare på fredag ska vi hämta liten bror o ha massa mys på kvällen.. beroende på vädret så blir d antingen grilla eller beställa pizza...å så avslutar vi kvällen med hyrfilmer som han får välja... :)
På lördag väntar motormässan på Elmia i Jönköping... det ska bli väldigt kul! Massa snygga bilar o massa folk! Kommer ta så mkt kort att min mobil kommer att explodera! Hehe...
Efter det så blir det hem till mamms o papps o grilla o mysa.. å på söndag blir det nog att placera rumpan uppe vid kroksjön med ett spö i handen o bara ha d bra!...Det kallar jag en perfekt påskhelg!

Men nu blir d mera kaffe, sen ska jag ner till TRÄNA o vräka MrLatmask lite till innan d e dax för jobbelijobb tills imon...

Tjingeling!! :)
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar