onsdag 18 maj 2011

Jahopp!

Varför kan jag inte komma upp i tid??? Vaknar runt halv11 varenda dag när jag inte behöver gå upp tidigt o jobba..o det spelar ingen roll om jag ställer klockan för jag somnar om på 2 millisekunder . Tragiskt trögstartad är jag också. Kaffe kaffe kaffe i minst en timme innan jag ens orkar tänka på att tvätta eller börja plocka och grejja. Tror de. t är dax att ringa till VCT o be dom göra en helkroppsbesiktning eller nåt liknande.
Hmpf!

Jaja.. idag är det jobb som gäller... Men sen är jag ledig i 2 härliga dagar o då ska jag fanimej inte slöa. Har köpt fina nya hyllor till lilla toaletten som ska sättas upp så jag blir av med kaoset av alla hygienprodukter som trängs på pedistalen och i små påsar som hänger på den. Funderar på om jag ska köpa nya gardiner till vardagsrummet och göra om litegranna. Möblera om kanske? :) Det är ju alltid roligt!

Så ska jag hinna med en liten dejt med en tjej som jag inte träffat på jag vet inte hur länge... så längesen så jag missat hennes graviditet och hennes lilla dotter är redan ett halvår! Ooops! Men men, ska bli himla kul! Har en hel del att snacka om då ju.. mycket att ta igen! Ska bli mycket trevligt! :)

Nä... mera kaffe nu! Har lite att fundera på innan det är dax att stövla iväg till jobbet... :)

//L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar