torsdag 19 maj 2011

Utgång på ingång

Sitter här med min kaffekopp o försöker att vakna till liv. Gäsp. Idag va klockan "bara" 10 när jag vaknade så jag har en halvtimme tillgodo idag! ;) Ska försöka få lite gjort här hemma idag o sen får det nog bli en sväng runt Hagatorpet om vädret håller i sig.
Ikväll ska jag ut o äta lite med mina arbetskompisar, kan nog kanske bli lite mysigt. Lite mat o lite vin på Köket i Borås... trevligt trevligt! Det är inte ofta man får chansen att träffas utanför jobbet allihopa! Hoppas bara att alla kan undvika just ämnet "jobb"! Då kan man lika gärna vara kvar på jobbet ju.

Blev visst helledig imon, fick ställa in lunchen eftersom dejten fortfarande e sjuk å jag vill fasiken inte bli smittad. Har viktiga grejjer att göra nästa vecka o då måste halsen vara frisk! :)

Nä.. nu får d bli lite mera kaffe o sen får jag nog ta tag i livet! :)

Bye bye! //L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar